Heeft u goede voornemens voor 2012?

Het is half december en nog even en dan gaan we het jaar 2012 in. Heeft u goede voornemens voor het nieuwe jaar? Of doet u daar niet aan? Deel onder dit forum al uw goede voornemens! Ik zal het spits afbijten!

Gr. Moniek

Nieuwe reactie inzenden

Login of registreer om commentaar te plaatsen

Reacties

De hele familie doet eraan. We geloven allemaal in voornemens, omdat het om een clean slate zoals ze in het engels zeggen gaat. Alles van vorig jaar loslaten en positief over het nieuwe jaar denken. Ik wil vooral genieten van;

-Jessie mijn kleindochter die twee weken oud is

-dagjes weg,

-meer yoga sessies

-de wijsheid van uitspraken- "Bij elk nieuw levensstadium ben je weer een groentje" van Nicholas Chamfort vind ik een mooie, heb ik als bureaulegger laten maken voor op kantoor.

-leren niets doen

Ik word altijd een beetje kriebelig van die vraag.

Snap hem ook niet zo goed.

Als ik iets wil veranderen of verbeteren doe ik dat vandaag of morgen,maar ga ik toch niet op het nieuwe jaar wachten.

Ik probeer gewoon iedere dag zo goed mogelijk te leven,me bewust te zijn van mezelf en de mensen om mij heen.

Op zich vind ik dit wel een mooie tijd voor bezinning,maar ook dat doe ik graag door het hele jaar heen.

Nee, ik beloof niks.,  en neem me niks voor.Laat het gewoon op me afkomen.Het blijkt dat van al die voornemens toch niets terecht komt.Maar ..dat is aan ieder voor zich natuurlijk!

MINDER VAAK ( wat een slecht Nederlands!!) te reageren.......het sloopt een mens.......en het is volslagen zinloos...............IDEE??

Een prima voornemen, dames...    Zo veel mogelijk proberen te genieten. Al was het maar om tegengas te geven tegen het tegenovergestelde , wat niemand bespaard blijft. Bovendien is het leven soms korter dan je denkt......Ook al lukt het niet altijd, ik neem me dit wel voor en alles is meegenomen.  

Ha meiden, eigenlijk vind ik het wel goed zo en ga ik lekker door met waar ik mee bezig ben.

Alhoewel, misschien  in de ochtend wat minder koffie om wakker te worden, meer fruit,  een avondje geen wijntje en zo is er altijd wel wat. GENIETEN EN BEWUST LEVEN is wat ik me voorneem en dat kan in vele varianten.

Mijn goede voornemen is: een beetje meer genieten van Alles!

In 2012 wil ik meer gaan sporten! Ik heb het nu vaak druk, druk, druk, maar ik wil komend jaar echt tijd gaan maken voor mijn favoriete sport: tennis! Daarnaast wil ik gewoon genieten van de kleine dingen: familie, vrienden, dagjes weg, vakantie etc.

Benieuwd naar jullie voornemens!