- Home
- Groepen
- Leden
- Columns
- Reporters
- Reisverslag: van Chicago naar San Francisco
- Alle Reporter verslagen
- Elf Fantasy Fair 2012
- Het Westlands museum
- Het Onderwijsmuseum
- Goedenwel uitje Beeld en Geluid
- Second Home beurs
- Bezoek aan de Yakult fabriek
- Motorbeurs Utrecht
- Carnaval in Lampegat!
- Chocolade Lezing
- Het gevangenismuseum
- Kampeer- en caravan beurs
- Fietsbeurs Utrecht
- Stichting AAP
- Vliegshow Keiheuvel

Reacties
we zijn gewoon met ze tweetjes thuis geweest.
maar ik wens iedereen van goedenwel een heel goed en gezond 2012 toe
rene456
Ik wens iedereen een heel goed, gezond en gelukkig 2012!
Ik heb dit jaar de kerstdagen tot oud/nieuw anders gevierd dan normaal. Samen met een goede vriendin hebben ik allemaal leuke dingen gedaan. Het begon met de kerstnachtdienst op de 24ste met een mooi mannenkoor, op tweede kerstdag 's middags naar een concert van de Gospel Queens in Zwolle, op 30 december naar Groningen voor een concert van Caro Emerald. Oud en Nieuw hebben we samen tot ongeveer 12 uur naar de top 2000 gekeken en daarna alle leuke muziekprogramma's op de tv bekeken tot diep in de nacht. En heel veel lol gehad!! Het was een soort 'muziek-marathon', dus ik ben bijna letterlijk 'swingend' het oude jaar uit en het nieuwe jaar ingegaan
.
Lieve mensen,
Het jaar 2011 is alweer zowat voorbij en het is niet ongemerkt aan ons voorbij gegaan, we hebben weer heel veel geleerd en dat is nou net het positieve hiervan.
We hebben weer geleerd te accepteren, een van de moeilijkste dingen in het stoffelijk leven.
Uiteindelijk bleek het voor ons het meest simpele te zijn als je er maar vanuit gaat dat de reden van het leren en accepteren je Spirituele groei is!
Simpelheid is de sleutel voor veel dingen, n.l. begrijpen.
Leren, accepteren, simpelheid en begrijpen zijn in onze tijd nog steeds toverwoorden, een voorbeeld hiervan is dat er ongeveer 2000 jaar geleden door de grote Spirituele meester met simpele woorden is getracht onze opdracht hier op aarde te verklaren.
Nu aan het einde van 2011 snappen we er nog steeds niets van.
Ondanks de Spirituele armoede op onze planeet Aarde stellen wij onszelf steeds weer boven de Kosmische wetten.
We proberen ons steeds weer te verheerlijken door te proberen boven ons gevoel uit te komen.
Juist dan wordt er iedere keer door de Kosmos aan herinnert dat zij die boven hun gevoel proberen uit te komen in het duister tasten.
Een heel goede reden om de simpele boodschap vanuit de Kosmos eens tegen het licht te houden is n.l.:
Accepteren, Begrijpen, Leren en Simpelheid.
Dan zal je ervaren wat:
Ware Liefde is, Wie je bent, Wat je hier komt doen en
Waar je vandaan komt.
!Bedenk dat dit al een heel oude Kosmische boodschap is!
Wij wensen u, uw familie en kennissen prettige dagen, een gezond en voorspoedig 2012 toe.
Corry en Jan
Struik
Voor 2012 wens ik iedereen dat zij/hij zich tevreden kan voelen met dat wat het leven biedt. hartengroeten tineke
Beste redactie en alle leden,
Alle goeds voor 2012 toegewenst! Hier heel gezellige feestdagen gehad, alleen duidelijk gemerkt dat onze kinderen (pubers) groter worden en hun eigen weg gaan. De oudste moest voor het eerst sinds het begin van zijn koksopleiding kerstavond en beide kerstdagen werken (horeca), we hebben hem die dagen niet veel gezien en dat was wel even wennen.
Oudejaarsavond waren er een paar jongelui die met mijn zoon een deel van de avond, buiten bij de vuurkorf hebben gezeten. Mijn man, dochter en ik hebben 's avonds wat tv gekeken met het genot van een drankje en diverse heerlijke hapjes op tafel.
Na buiten met zijn allen de buren nieuwjaar te hebben gewenst, vertrokken rond 0.30 uur zoon en dochter (zij ging voor het eerst echt uit) naar het dorpshuis om daar te feesten.
Zelf tot 4.00 uur opgebleven tot mijn dochter (en toevallig ook mijn zoon) thuis kwam. Ik had anders toch niet kunnen slapen.
Zo was het een jaarwisseling anders dan andere jaren, maar het belangrijkste is toch wel dat je als gezin allemaal samen mag zijn en elkaar om 0.00 uur een gelukkig en gezond 2012 kunt wensen!.
een happy en gezond nieuwjaar voor de red. en de leden van G&W
groetjes Davy
Mijn wens voor allemaal, dat alle wensen voor het Nieuwe jaar uit mogen komen.
Happy New Year 2012
Veel liefde voor elkaar
Aandacht voor de naaste
Het wordt een prachtig jaar!
Tijd is te traag voor hen die wachten,
te snel voor hen die vieren,
te lang voor hen die rouwen,
te kort voor hen die genieten
en een eeuwigheid voor hen die liefhebben.
Groetjes, Jeanny
Samen met mijn echtgenoot thuis gezeten. Lekker wat TV gekeken en wat hapjes tussendoor gegeten (oliebol, haring en zalmsalade). Ook nog een spelletje yahtzee gedaan samen. Vuurwerk gekeken vanuit huis, veilig achter glas. Tussen half één en één uur de familie gebeld om gelukkig nieuwjaar te wensen en rond twee uur naar bed toe.
Ondanks wat vervelende lichamelijke klachten met ziekenhuisbezoeken tussendoor, het vervelende bericht dat mijn vader op 94-jarige leeftijd is overleden en dinsdag 3 januari wordt gecremeerd, proberen we toch positief te blijven en hopen op een gelukkig en wat gezonder 2012!
Ik wens iedereen in ieder geval veel gezondheid en liefde toe in 2012!!!
Alvast een dikke knuffel van Eagle1954 (Lia).
ik heb bij mijn vrouw in het ziekenhuis, ons oud en nieuw "gevierd". Niet gezellig , maar we waren samen , en het komende jaar zullen we alle feestdagen ook in het ziekenhuis vieren...... Dus ook geen spetterend 2012.
Beste DTC,
Dat zijn inderdaad geen vrolijke feestdagen tussen al deze gelukswensen. Wij wensen u veel sterkte toe dit jaar.
Groeten Ieteke
Triest om te lezen.......overigens heb ik eenzelfde ervaring gehad, maar WEL met veel plezier omdat een dergelijke plaats ook de mogelijkheid biedt de gedekte kerstdis met al zijn UPS en DOWNS te relativeren.................!
Heel vervelend DTC! Het is nooit leuk in zo'n ziekenhuis, maar probeer het maar wel positief te bekijken en hou in ieder geval de moed erin. Toch veel sterkte toegewenst!
Mijn echtgenoot heeft sinds enkele weken moeite met eten en ook een verminderde eetlust. We zijn erachter gekomen dat hij een verzwering heeft tussen zijn slokdarm en zijn maag. Dus ook steeds ziekenhuisbezoeken wegens onderzoeken. Vrijdag a.s. horen we of het een goedaardig of kwaadaardig iets is...... Toch proberen we maar positief te blijven!
We hopen dat het evengoed een gelukkig 2012 wordt, wat er ook gebeurt.
Liefs en een dikke knuffel van Eagle1954 (Lia).
DTC dat zal niet meevallen als je hier al de goede wensen ziet en weet dat het niet snel beter word( begrijp ik dit goed?) sterkte ..
Voor iedereen een fantastisch 2012 waarin je wensen uit mogen komen.
hartelijke groet, Meryam
Redactie allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst .Wij hebben samen T.V gekeken Ik hou van Holland en om half2 naar bed het was redelijk rustig hier zelfs de poes ging niet achter de bank maar kroop wel voorzichtig over de grond.
Ouderjaars avond lekker samen voor de buis ARD en ik houw van Holland (Yoep opgenomen) fles Sekt open getrokken - kaasplankje er bij, heerlijk genoten, maar om 02:30 uur de politie gebeld of ze een einde wilde maken aan het vuurwerk onder ons (hielp gedeeltelij) Nieuwjaars morgen om 11 uur wakker lekker ontbeten (?) en in de loop van de middag naar Nellie(Minous) en Tom gegaan, lekker zitten roddelen ( ;-) ) dus was het wel weer gezellig, en zo kabbelen we rustig voort.
Allen nog een gelukkig, gezond en rijk 2012, gr Jaap Bol.
Onze jaarwisseling was rustig, lekker met z'n tweetjes en lachen om Youp, je kijkt hier ver weg dus vuurwerk genoeg van de omliggende dorpen, tjee, wat een herrie.
Maar dan het nieuwe jaar met alle kids op bezoek voor het overbrengen van de beste wensen voor iedereen, en bij deze ook nog maar een keer voor iedereen die dit leest.
Ik heb een heel gezellige en rustige jaarwisseling gehad. Eerst met vrienden heerlijk gedineerd en daarna het ouderwetse "etiquettespel" gespeeld. Ja, en natuurlijk om 12.00 uur (vanaf 5 hoog) naar het prachtige vuurwerk gekeken. Wel jammer dat er zoveel geld aan is gespandeerd en in rook is opgegaan.
Ik dacht al, wat ruik ik hier toch, maar dat is dus Ieteke...
Iedereen de beste wensen... ik deed met Lely mee en we maakten een Videootje in het Grand Café van G & W ...
Vriendelijke groet Max.
P.S. Ik at en dronk niet meer dan anders...;) dus weinig.
Ik heb gegourmet, volgens mij ruik ik er nu nog naar!! Maar het was wel gezellig gelukkig....
Voor iedereen een mooie start van het nieuwe jaar.
Goede morgen Redactie ......
Voor jullie
Rustige jaarwisseling gehad met Joep van het Hek en Freek de Jonge en Goedenwel op de achtergrond. Grote familie op Nieuwjaarsdag met heel veel Beste Wensen.
Heerlijk weer 'n heel nieuw jaar voor ons, dat alle wensen uit mogen komen voor allemaal, Liefs Lely.